Zaradi posodablanja spletne strani prihaja do težav v oddajanju naročil. V primeru težav pokličite 031 584 911 in pomagali vam bomo.
[]

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA TRGOVINE M:

Mojplisko.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetjeSplet in promocije Sandi Homec s. p., v nadaljevanju »ponudnik«. Z uporabo spletne strani se strinjate z navedenimi pogoji, zato je zaželeno, da si jih preberete. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu mojplisko.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Dostopnost informacij


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

  • način plačila in dostave

  • časovno veljavnost ponudbe

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Prav tako se ponudnik zavezuje potrošniku pred sklenitvijo pogodebe oziroma preden potrošnika zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin (zakon o varstvu potrošnikov ZVPot-NPB10 25b člen):

  1. glavne značilnosti blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvam;

  2. firmo, sedež podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo;

  3. končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;

  4. informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;

  5. plačilne pogoje ter pogoje dostave in izvedbe storitve, rok dostave blaga ali izvedbe storitve, kadar je to potrebno;

  6. informacije o pritožbenem postopku pri podjetju;

  7. seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake;

  8. možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno;

  9. trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;

  10. funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito digitalne vsebine, kadar je to primerno; (navedeno v opisu posameznega artikla na spletni strani)

  11. informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno. (navedeno v opisu posameznega artikla na spletni strani)

 

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

1.       NAROČILO

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registrirani uporabniki lahko status naročila kadar koli preverjajo v profilu na spletni strani Mojplisko.si.

Kupci so obveščeni z različnimi statusi o stanju naročila: v izvedbi, predračun, rezervacija, čaka se plačilo, preklic…itd.

V primeru naročenih artiklov, kjer je navedeno, da izdelka ni na zalogi oz. da ni znan rok dobave, vas kontaktiramo in obvestimo o predvidenem roku dobave ali najdemo drugo rešitev.

 

2.       NAROČILO JE ODPREMLJENO ALI PRIPRAVLJENO ZA PREVZEM

mojplisko.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje ali pripravi na lastni prevzem. O tem obvestimo kupca po elektronski pošti.. Kupec je tudi obveščen o pravici od odstopa od pogodbe, ter kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi. Prav tako je tudi obveščen kam se obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na info@vezenjehomec.si ali telefonsko na +386 31 584 911. V kolikor pa je naročilo že odposlano, pa pošiljko kupec lahko zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema, ko je izdelek že pripravljen na prevzem, pa kupec svojo željo prav tako sporoči na zgornji kontakt.

 

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v tem primeru dopišete še naziv podjetja in davčno številko.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike oz. fizične osebe.

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji poslovanja spletne trgovine mojplisko.si

Pravnim osebam omogočamo naslednje vrste plačila:

  • z gotovino ob prevzemu pošiljke je omejitev gotovinskega plačevanja 420 EUR z ddv (strošek provizija po ceniku pošte Slovenije glede na višino kupnine od 0,96 EUR do največ 5,35 EUR)

  • nakazilo na TRR po ponudbi oz. predračunu (Avans)

  • plačilo po računu do 30 dni (izjemoma za naše zveste kupce, državne organizacije, javne zavode Itd.)

  • plačilo preko plačilnega sistema PAYPAL

 

 

SPREMEMBE NAROČILA


Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila nam pišite na info@vezenjegomec.si ali nas pokličite na 031584911

Sprememba artiklov iz naročila

-          V kolikor ste že oddali spletno naročilo in želite spremeniti količino ali morda dodati/odstraniti druge izdelke nas prosim čim prej obvestite, da skupaj uredimo naročilo.

-          Lahko pa izberete drugo možnost, to je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.

 

Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v vseh primerih, potrebno nas je o tem čim prej obvestiti, da naredimo popravek naročila plačila.


Sprememba datuma in načina dostave

Način dostave lahko spreminjate dokler blago ni odpremljeno. Želeni datum dostave nam lahko posredujete v opombah ob naročilu, naknadno po e-pošti ali nas pokličete.



VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Spletna trgovina mojplisko.si jamči za varnost osebnih podatkov in z njimi ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim, oz. nepooblaščenim osebam. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

 

CENE

Vse cene v spletni trgovini mojplisko.si so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.

Od tega trenutka so pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena na sedežu prodajalca. Kupec pa lahko do nje dostopa kadar koli z svojim uprabniškem imenom in geslom.


NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina nudi naslednje načine plačila na daljavo:

  • z gotovino ob prevzemu pošiljke (strošek provizija po ceniku GLS kurirske službe glede na višino kupnine od 0,96 EUR do največ 5,35 EUR)

  • nakazilo na TRR po ponudbi oz. predračunu (Avans)

  • plačilo po računu do 30 dni (izjemoma za naše zveste kupce, državne organizacije, javne zavode Itd.)

  • plačilo preko plačilnega sistema PAYPAL

 

Plačilo po povzetju ( Poštna provizija )

Poštna provizija oziroma vplačnina je strošek, ki ga zaračuna pošta Slovenije samo pri plačilu paketov z odkupnino (plačilo položnice). Strošek provizije se zaračuna po ceniku pošte, ki pa je odvisen od zneska odkupnine od 0,96 EUR do največ 5,35 EUR oz. 1,07%


Primeri za zneske odkupnin:

  • Odkupnina: 100 EUR provizija 1,05 EUR

  • Odkupnina: 200 EUR provizija 2,14 EUR

  • Odkupnina: 300 EUR provizija 3,21 EUR

  • Odkupnina: 400 EUR provizija 4,28 EUR

  • Odkupnina: 500 EUR provizija 5,35 EUR

  • Za zneske nad 500 EUR je provizija enotna in znaša 5,35 EUR


V izogib poštni proviziji priporočamo plačilo »po predračunu«. Ni nobenih dodatnih stroškov. Pošta vam paket smo dostavi.


DOSTAVA

Spletna trgovina mojplisko.si, se trudi izdelke dostaviti v čim krajšem možnem času. Izdelke dostavljamo v večini primerov s pošto Slovenije. Kadar gre za poseben prevoz se poslužujemo tudi drugih dostavnih služb, o čemer pa so naši kupci tudi obveščeni.

Strošek dostave po celotni Sloveniji, ne glede na težo pošiljke, znaša 3 EUR.

Dostava je popolnoma varna, vsi paketi so zavarovani. Da bi se paket izgubil, prav tako skoraj ni možno, lahko pa pride do zamude pri dobavi, v tem primeru se zadevo preveri preko sledenja, po številki paketa.

 

DOBAVNI ROK

Dobavni rok za izdelke z vključeno personalizacijo je 1-3 delovne dni. .

Trudimo se, da so zaloge in dobave čim bolj ažurne. Zaloge se osvežujejo nekajkrat dnevno, zato se lahko zgodi, da včasih pride do napačnega podatka. Primer: Na zalogi zadnji kos blaga, nekdo 5 minut pred vami naroči izdelek, po petih minutah zaloga še ni osvežena, kaže pa zalogo. V takšnem primeru ste o tem nemudoma obveščeni telefonsko. V spletni trgovini mojplisko.si se zaloge uvažajo tudi preko naših dobaviteljev, kar pomeni, da se lahko zgodi, da prejmemo že napačen podatek o zalogi.

 

VRAČILO IZDELKA

Spletna trgovina mojplisko.si vam nudi pravico do odstopa od nakupa (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti). Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe. Odstop od pogodbe lahko sporoči preko obrazca, e-naslova info@vezenjehomec.si ali telefonsko na 0599 50 700 z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (več). Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Pomembno:

Vrnjen izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Prav tako mora biti izdelek vrnjen v originalni embalaži z vsemi priročniki in garancijo. Pri vračilu naj bo priložena tudi kopija računa in številka vašega TRR za vračilo kupnine, gotovine ne izplačujemo. Po pregledu izdelka vam bomo v najkrajšem možnem času kupnino vrnili, najkasneje pa v roku 14 dni.

Pri vračanju izdelka ponudnik ne krije stroškov pošiljanja, ampak kupec. Razen v primerih kjer je ponudnik odgovoren za napako. Prav tako paketov z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo izdelka pa ni možno v naslednjih primerih oz. ima ponudnik pravico zaračunati primerno odškodnino:

  • je izdelek rabljen ali pa so vidni sledovi uporabe

  • je izdelek narejen po meri oz personaliziran

  • je embalaža ali izdelek poškodovan, umazan, ni originalne embalaže in ostalih potrebnih dodatkov

  • odprtem varnostnem pečatu: npr. pri programski opremi, avdio in video nosilcih.

  • izdelkih narejenih oz. dobavljenih po naročilu

Možnost vračila izdelka ni namenjeno temu, da bi kupec izdelek testiral 14 dni nato pa ga vrnil, je samo garancija, ker si izdelka niste mogli fizično ogledati pred nakupom, da če vam ni všeč ga lahko vrnete. Se pravi, pazljivo odprite embalažo, oglejte si izdelek, v kolikor vam ni všeč ga previdno zapakirajte in vrnite nazaj na naš naslov.

 

POŠKODOVANI PAKETI

Spletna trgovina mojplisko.si pošilja pakete s pošto Slovenije. Vsi paketi so zavarovani. Če se zgodi, da prejmete poškodovan paket, le tega reklamirajte pri svoji pošti, o tem pa obvestite tudi nas, da zadevo skupno rešimo v najkrajšem možnem času.

Naslov za vračilo paketa: Sandi Homec s.p. Fužine 14, 4224 Gorenja vas



STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Naj še navedemo, da lahko potrošnik pravice iz naslova stvarne napake smiselno uveljavljanju pravic iz naslova stvarnih napak na blagu uveljavlja tudi v primeru storitev.

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  •    če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

  •    če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  •    če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  •    če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Več informacij je na voljo na spletni strani tržnega inšpektorata: http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?OpenFrameSet&Frame=main&Src=/mg/tirs/tirs.nsf/0/5E534F79FB1B4145C125731D0027CCD3?OpenDocument

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina mojplisko.si se trudi zagotoviti pravilnost in ažurnost vseh podatkov na strani, žal pa zaradi hitrega spreminjanja cen, dnevnih menjav izdelkov lahko pride tudi do napake, kot so spremembe cen in konfiguracij, tehničnih sprememb ter dobave. V kolikor pride do sprememb bomo kupca nemudoma obvestili o spremembah, ter mu omogočili preklic naročila (odstop od pogodbe) ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridružujemo si pravico do stornacije/preklica spletnega naročila brez obvestila v kolikor je ta nepopolno izpolnjen (napačen telefonski kontakt, e-pošta, naslov za dostavo itd.). V kolikor kupec ne prevzame naročenega blaga, si pridružujemo pravico, da poravna stroške, ki so pri tem nastali. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo.

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe v kolikor pride do bistvene zmote (OZ-NPB3, 46.člen) v ceni in lastnostih artikla.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ker spoštujemo vljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov se trudimo zagotavljati učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ter se trudimo vse spore rešiti sporazumno.

Vse pritožbe sprejemamo na e-poštni naslov info@mojplisko.si ali na telefonsko številko 0599 50 700.

Vsaka obravnava pritožbe je zaupna.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Spletna povezava za reševanje potrošniških sporov v EU (SRPS):  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

PODATKI O PODJETJU

Dolgo ime PRS Splet in promocije Sandi Homec s. p.

Kratko ime PRS Sandi Homec s. p.
Naslov FUŽINE 14
Naselje FUŽINE
Pošta 4224 GORENJA VAS
Občina GORENJA VAS-POLJANE
Upravna enota ŠKOFJA LOKA
Statistična regija GORENJSKA
Matična številka 3741915000
Davčna številka SI 57966818
Davčni zavezanec DA
Transakcijski račun IBAN SI56 0700 0000 1158 658 (GB d.d., Kranj)  <

Varno plačilo

  • rapidssl
  • Visa
  • Mastercard
  • Diners_club
  • Paypal
Z uporabo te strani se strinjate s Pogoji uporabe in Zasebnost in piškotki
Copyright 2000-2018, MojPliško Vse pravice pridržane.
Sandi Homec s.p. - ID za DDV SI57966818 smo zavezanci za DDV
Trans